bSmart desktops
PC upgrade
NAS systemen
 
Coblin hulp op afstand
Contact opnemen
 

PC upgrade

NAS systemen

 

Hulp op afstand

Contact

 

bSmart Mini

bSmart Flex

bSmart Game

 
 
 
 

Specificaties

Prijzen

 
 
 

Coblin bSmart Basic

  • compact formaat
  • volwaardige desktop processoren
  • zeer laag geluidsniveau
  • standaard met NVMe SSD
  • 4K en dual monitor support
  • zonder reclame- of demosoftware
  • geschikt voor Windows en Linux

De nieuwe basis voor desktops

Slechts 80x155x155 mm groot, maar wèl voorzien van volwaardige desktop processoren en dus krachtige prestaties voor zowel thuis- als zakelijk gebruik. In combinatie met het bijzonder lage geluidsniveau is de bSmart Basic het betere alternatief voor de grote, klassieke desktop. Maak kennis met de bSmart Basic.

Krachtige prestaties

Krachtige Intel- en AMD processoren, snelle NVMe SSD's en naar keuze 8 of 16 Gb RAM (intern geheugen) helpen de bSmart Basic aan bijzonder vlotte prestaties. Met name de krachtiger varianten zijn geschikt voor multitasking en 'zware' taken, zoals audio- en videorendering en administratieve pakketten.

4K en dual monitor support

De bSmart Basic biedt support voor monitoren tot aan een 4K resolutie via de Display Port connector. De maximale resolutie van de HDMI connector is afhankelijk van de gekozen processor (zie de specificaties). Voor een dual monitor setup adviseert Coblin de bSmart Basic A32G/A34G varianten.

Stil en efficiënt

Waar met name compacte PC's en laptops, maar ook veel grotere systemen, duidelijk hoorbaar zijn bij hogere belastingen, varieert het geluidsniveau van de bSmart Basic tussen de 10 en 23.6 dB en is daarmee onder alle omstandigheden bijzonder stil. De externe voeding, zoals bij laptops, is volledig geruisloos en helpt de Basic door zijn hoge energierendement aan een laag stroomverbruik.

Aansluitmogelijkheden

Met in totaal vier USB poorten, een Gigabit LAN poort en een analoge audio aansluiting biedt de bSmart Basic voldoende aansluitingen voor basis systemen. Veel monitoren beschikken over een USB HUB, waarmee extra randapparatuur kan worden aangesloten. Ook losse USB-HUBS zijn verkrijgbaar. Wilt u uw PC via Wifi aansluiten op internet, dan levert Coblin hiervoor de nodige USB wifi adapters.

Klaar voor gebruik

Na het kopen van een PC is het in gebruik nemen doorgaans een tijdrovende klus. Het aansluiten en optimaal instellen van een PC, het installeren van eventuele extra software en randapparatuur gaat lang niet altijd vlekkeloos. Coblin helpt u met meer dan alleen de aankoop.

Volledig geïnstalleerd, zonder demo- of reclamesoftware

Elke Coblin bSmart PC wordt standaard volledig geïnstalleerd geleverd, met de gewenste gebruikersnaam (lokaal profiel). U kunt dus direct met uw bSmart PC aan het werk, zonder verdere installatieprocedures. Coblin installeert standaard geen software van derden.

Leverbaar met Windows of Linux

Steeds meer gebruikers werken liever met Linux dan met Windows. Coblin is een groot voorstander van het gebruik van Open Source software. Daarom zijn alle Coblin desktops naar keuze leverbaar met Windows 10 of met Linux Mint Cinnamon. Meer informatie...

Private & Clean

Met de service Private & Clean verwijdert Coblin overbodige zaken van de standaard Windows installatie. De privacy instellingen worden ingesteld op nihil, Firefox wordt ingesteld met adblock manager en veilige instellingen. Merkgebonden en/of overbodige apps worden verwijderd. U hebt dus een schoon systeem om mee aan het werk te gaan.

Data overzetten

Coblin verplaatst de data van uw huidige PC naar uw nieuwe PC. Zo weet u zeker dat alle gegevens direct op uw nieuwe systeem beschikbaar zijn. In overleg verwijdert Coblin alle data van het oude systeem door middel van secure erase, waarmee het terughalen van gegevens van uw oude PC praktisch onmogelijk is. Na een secure erase is herinstallatie van het oude systeem noodzakelijk om het weer te kunnen gebruiken.

Aangepaste installatie

Wilt u direct met uw nieuwe systeem aan het werk? Coblin neemt de volledige migratie graag op zich, dus inclusief het installeren en activeren van nieuwe software, het aansluiten van randapparatuur en het overzetten van data, mail en instellingen. Dankzij Teamviewer regelen wij op afstand eventuele aanvullende zaken.