Anydesk is een veelgebruikte toepassing voor support op afstand, waarbij naast volledige support op desktops en laptops ook meegekeken kan worden op een aantal modellen smartphones en tablets. De uitgebreide mogelijkheden van Anydesk maken deze toepassing tot de meest praktische voor hulp op afstand.

Anydesk downloaden Anydesk Handleiding

Naast Anydesk gebruikt Coblin voorlopig nog Teamviewer als alternatief voor het bieden van hulp op afstand, echter alleen op desktops en laptops. Bij het gebruik van Teamviewer installeren wij, met uw goedkeuring, direct Anydesk op uw PC, zodat u ook in de toekomst gemakkelijk en snel gebruik kunt maken van onze support.

Teamviewer downloaden

Incidentele support

Met name particuliere en kleinzakelijke gebruikers lopen regelmatig tegen problemen aan bij het instellen of het gebruik van hun IT omgeving. Coblin beschikt over een ruime ervaring op IT gebied en helpt u niet alleen met support, maar ook met adviezen en een beter inzicht in uw apparatuur.

Support, advies, beheer

Zeker bij zakelijke gebruikers is Coblin vaak de systeembeheerder op afstand. Naast de support waar nodig beheert Coblin ook de configuratie van bijvoorbeeld netwerk, wifi en zaken als thuiswerken. Coblin past zich hierbij eenvoudig aan op de gevraagde mate van ondersteuning.

Kwaliteit is belangrijk

Of het nu gaat om een desktop, laptop, NAS of netwerk apparatuur: kwaliteit betaalt zich terug. Met inferieure apparatuur en software is de kans op problemen groter, waardoor de totale kosten doorgaans flink hoger zijn dan met meer duurzame oplossingen. Coblin kan inferieure apparatuur of slechte software niet ineens hoogwaardig of betrouwbaar maken. Wij kunnen u echter wel adviseren bij het kiezen van goede apparatuur.